Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гаманков Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Гаманков Д. В. Основні чинники присутності держави на страховому ринку [Електронний ресурс] / Д. В. Гаманков // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 12. - С. 140-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2012_12_19 Обгрунтовано необхідність присутності держави на страховому ринку з огляду на неможливість без участі держави подолати ті провали ринку, які він генерує. Розглянуто 4 групи причин, що ведуть до таких провалів і вимагають державного втручання: ринкова влада; екстерналії; проблема "безбілетника"; інформаційні проблеми.
| 2. |
Гаманков Д. Принципи державного регулювання банківської та страхової діяльності: уроки фінансової кризи [Електронний ресурс] / Д. Гаманков // Ринок цінних паперів України. - 2012. - № 7. - С. 25-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rcpu_2012_7_5
| 3. |
Гаманков Д. Реформування державного нагляду на страхових ринках: сучасні світові тенденції [Електронний ресурс] / Д. Гаманков // Ринок цінних паперів України. - 2012. - № 8. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rcpu_2012_8_15
| 4. |
Гаманкова О. О. Теоретичні засади визначення ролі та місця держави на страховому ринку [Електронний ресурс] / О. О. Гаманкова, Д. В. Гаманков, О. В. Димніч // Фінанси України. - 2014. - № 9. - С. 65-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2014_9_8
| 5. |
Гаманков Д. В. Законодавчо-правове забезпечення страхового ринку в Європейському Союзі [Електронний ресурс] / Д. В. Гаманков // Фінанси, облік і аудит. - 2011. - Вип. 17. - С. 44-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Foa_2011_17_8
| 6. |
Гаманков Д. В. Об'єктивні чинники становлення та розвитку світового ринку перестрахування [Електронний ресурс] / Д. В. Гаманков, О. Л. Домнина, Н. В. Комарова, Г. В. Чернова // Финансовые услуги. - 2015. - № 1-2. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/finu_2015_1-2_9
| 7. |
Гаманкова О. О. Становлення ринкових відносин у сфері страхування в Україні та роль держави у регулюванні цих процесів [Електронний ресурс] / О. О. Гаманкова, Д. В Гаманков // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2009. - Вип. 113-114. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2009_113-114_6
| 8. |
Гаманкова О. В. Оподаткування страховиків податком на прибуток як важель державного регуляторного впливу [Електронний ресурс] / О. В. Гаманкова, Д. В. Гаманков // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2011. - Вип. 126. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2011_126_3
| 9. |
Димніч О. Участь громадян у діяльності недержавних пенсійних фондів: проблеми і мотивація [Електронний ресурс] / О. Димніч, Т. Стецюк, Д. Гаманков, Л. Пархета // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2021. - № 1. - С. 515-521. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2021_1_55 Мета роботи - аналіз сучасного стану ринку недержавного пенсійного страхування (НДПС) України, характеристика основних підходів біхевіористичної теорії фінансів і пропозиції щодо їх використання у вітчизняній практиці. Розвиток національної пенсійної системи є можливим лише за умови залучення широкого кола громадян до участі в діяльності недержавних пенсійних фондів (НПФ), які в багатьох країнах є основою пенсійних систем. Безперечно, обсяги залучення НПФ як третього рівня пенсійної системи України є значно меншими, ніж у зарубіжних країнах, проте можна стверджувати, що останні роки стали для НПФ одними з найбільш продуктивних і результативних, а це означає, що існує розуміння, в якому напрямі можлива розбудова системи приватних пенсій, а отже, обсягу залучення приватних осіб до ще більшого забезпечення їх при досягненні пенсійного віку. На думку вчених, доцільно застосувати для цього підходи, які базуються на використанні біхевіористичної теорії фінансів (БХТФ), котра набула своєї особливої активізації після глобальної фінансової кризи. В останні роки вчені, що працюють у сфері БХТФ, виявили, що хоча люди намагаються максимізувати своє особисте благополуччя, існують певні фактори, які значно обмежують їхній вибір. Визнання існувань цих обмежень суттєво змінило розуміння сучасної науки про процес ухвалення окремих економічних і фінансових рішень, особливо тих, що стосуються довгострокового споживання та заощаджень, зокрема таких, як акумуляція та декумуляція активів у пенсійних схемах. Таким чином, такі особливості поведінки людини успішно використовуються у світі при розробленні пенсійних програм, для посилення довгострокових пенсійних заощаджень. Свого розвитку дістали науково-методичні підходи щодо підвищення мотивації громадян до пенсійних заощаджень у НПФ на основі БХТФ, що, своєю чергою, надає змогу обгрунтувати ефективні програми розвитку третього рівня пенсійної системи України. Результатом проведеного аналізу сучасного стану ринку НДПС України має стати розуміння того, що за сучасних економічних умов головні зусилля уряду щодо подальшого реформування вітчизняної пенсійної системи мають бути зосереджені на підтримці третього рівня, основу якого в Україні становлять недержавні пенсійні фонди, що діють за пенсійними схемами з визначеними внесками. Головна перевага участі НПФ у системі пенсійного забезпечення полягає в тому, що вони надають змогу розподілити між трьома її складовими ризики, пов'язані зі змінами в демографічній ситуації (до яких найбільш чутливою є солідарна система) і з коливаннями в економіці та на ринку капіталів (що найбільшим чином впливає на накопичувальну систему). Такий розподіл ризиків надає змогу зробити пенсійну систему більш фінансово збалансованою та стійкою, що є обов'язковою умовою для ефективного її функціонування всієї системи соціального страхування України.
|
|
|